S&B

Wasabi is one of the most important Japanese spices, condiments and seasonings used when serving traditional cuisine such as sushi, sashimi and soba (buckwheat) noodles in Japan. S & B is best known for their wasabi. It comes in the form of wasabi paste and wasabi powder. It offers a sharp, hot flavour to your nose that usually lasts for a short period of time.

「金牌咖哩」以愛思必獨家咖哩粉製造,特徵是具有香辛料的濃郁香氣。推出以來,廣受全球顧客青睞。 金牌咖哩塊含咖哩粉、麵粉、香料及其他調味料,能迅速讓一般燉菜搖身一變,成為極致美味的咖哩。香辣有勁,美味..
HK$25.00
「金牌咖哩」以愛思必獨家咖哩粉製造,特徵是具有香辛料的濃郁香氣。推出以來,廣受全球顧客青睞。 金牌咖哩塊含咖哩粉、麵粉、香料及其他調味料,能迅速讓一般燉菜搖身一變,成為極致美味的咖哩。濃醇與辛辣口味..
HK$25.00
「金牌咖哩」以愛思必獨家咖哩粉製造,特徵是具有香辛料的濃郁香氣。推出以來,廣受全球顧客青睞。 金牌咖哩塊含咖哩粉、麵粉、香料及其他調味料,能迅速讓一般燉菜搖身一變,成為極致美味的咖哩。濃醇美味,連不..
HK$25.00
產品 : 日本S&B七味粉 包裝 包裝規格 : 300G x 30 產地 : 日本..
HK$100.00
產品 : 日本S&B芥辣粉 包裝規格 : 1KG x 10 產地 : 日本..
HK$100.00
產品 : 日本S&B青芥辣 包裝規格 : 43G 產地 : 日本..
HK$12.00
產品 : 日本S&B七味粉 支裝 包裝規格 : 15G 產地 : 日本 ..
HK$12.00
愛思必特製咖哩粉,是本公司最暢銷的赤罐咖哩粉(紅罐咖哩粉)的外銷版。善用愛思必公司在香料方面的傳統及專業知識,遵循愛思必咖哩產品的一貫美味特製而成。 均勻融合多種香料的風味、色澤和辣味,可用於多種菜..
HK$100.00